Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2008

Drama Q.





Γαμώ τα όνειρα μου,γαμώ!
αν επαληθευτεί το αποψινό ,ορκίζομαι πως στο υπόλοιπο της ζωής μου δε θα κοιμηθώ ποτέ, ποτέ ξανά.Θα σαπίζω πίνοντας καφέδες και κλαίγοντας.Θα κρατάω την αναπνοή μου μέχρι να σκάσω,και θα αρνούμαι πεισματικά να κλείσω τα μάτια μου.
Δεν μπορεί .
Αυθαιρεσίες σκέψεων του ασυνειδήτου και του υποσυνείδητου δεν σηκώνω στον ύπνο μου.

Φριχτό.

Σηκώθηκα κλαίγοντας σήμερα και δε σταμάτησα μέχρι το μεσημέρι.
Σκεφτόμουν όλες τις συμβουλές και τις προτροπές ,που κι εγώ δίνω ~όχι επειδή ασπάζομαι πλήρως~ αλλά γιατί πολύ απλά όταν τελειώσει η πορεία σου με μια ύπαρξη σταματάς να σκέφτεσαι και να ενεργείς,λες και είναι η δική σου αυτή που έφυγε.(υποκείμενο η ύπαρξη)















Αν ποτέ πεθάνεις ~όπως φοβάμαι~υπόσχομαι να σταματήσω να ανασαίνω τη στιγμή που θα το μάθω.Θα δαγκώσω τα χείλια μου τόσο δυνατά που θα κοπούν στα δυο,για να μη ξανά φιλήσουν κανέναν άλλο.

μα γιατί κλαίω.

3 σχόλια:

jacki είπε...

Μου έχει συμβεί να δω τέτοιο όνειρο.. έκλαιγα μες στον ύπνο μου και δε μπορούσα να συνέλθω. Το πρωί το μαξιλάρι ήταν μουσκεμένο.
Σου στέλνω ένα φιλί.

lakis είπε...

Δυστυχώς τα όνειρα του ξύπνιου είναι ακόμη χειρότερα. Τουλάχιστον τα άλλα εύκολα ή δύσκολα εξορκίζονται. Καλό σου βράδυ

Ανώνυμος είπε...

τελευταια εμαθα πως ολοι αγαπανε τη ζωη
αλλα οχι τη δικια τους
για καποιους αλλους κλαιμε
..........